9 Ağustos 2015 Pazar

GOSH Prime'n Refresh Eye Roll-on


Merhaba arkadaşlar, bugün çok merak edilen, benim de çok beğendiğim Gosh'un bir ürününden bahsedeceğim. Gosh Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-on Instant Tighthing gibi uzuuun bir ismi var. Prime'n Refresh'i göz altı ve üstüne baz olarak kullananlar var. Göz altı için katılıyorum, ben de kapatıcıdan önce uyguluyorum. 


Aslında ürünün, baz olarak kullanılma gibi bir vaadi yok. 3 bilyalı, serinletici, aydınlatıcı bir krem ve anlık etki vaad ediyor. Yoğun kapatıcılardan önce kullanıldığında hem çizgilere birikmeyi azaltıyor hem de pul pul bir görünüm oluşmuyor.
Ayrıca, geceden göz kremi kullanmadıysanız ya da krem sürüp emmesini bekleyecek vaktiniz yoksa da kullanabilirsiniz. Hemen emilip, yumuşak bir his bırakıyor.
Azıcık sıkıp, ucuna ürün gelmesini sağladıktan sonra, dairesel hareketlerle ürünü yayıp, parmaklarımla yediriyorum. Diğer serinletici roll-on'lar gibi tek ve büyük bir bilyası olmadığı için, fazla serinletme ya da şişlikleri alma etkisi yok. 
 Parmağımda kalan ürünü, kaş altına sürüyorum. Göz kapaklarınız kuruysa, hem nemlendirmek hem baz olarak kullanmak üzere tüm göz kapağına sürebilirsiniz.
Silikonumsu baz yapısında olmadığı, tamamen kremsi olduğu için benim çok sevdiğim ve makyaj yapmadığım zamanlarda da kullandığım bir ürün oldu.
Ürün 15 ml ve Gratis'in %50 indirimlerinde 12-13 liraya geliyor sanırım. Biterse tekrar alacağım bir ürün ama azıcık kullanmak yettiği için, azalmadı bile.  Estee Lauder Double Wear kapatıcıyla bile anlaşan bu arkadaşı size de tavsiye ederim.
Kapatıcının çizgilere dolmasını önlemek için, kullandığınız ürün miktarını biraz arttırıp, parmak, tok fırça ya da süngerle tampon hareketlerle uygulayabilirsiniz. Kapatıcının yapısına ya da cilt tipinize göre, toz pudrayla sabitleyin.
*Adana'da olanlar için, Optimum'da Gosh standı mevcut, Gazipaşa'da da ürünleri var ama stand yok sanırım.
Sevgiler
*_* 

5 yorum:

  1. Ne yazık ki şehrimde ki Gratiste de Gosh standı yok henüz.Keşke bir an evvel gelse de merak ettiğim ürünleri deneyimleme şansı elde etsem..Bu ürün ilk sıralarda yer alıyor yazınla birlikte, teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  2. Gratis çalışanlarının ısrarla far bazı olarak satmaya çalıştığı benim de bir türlü almadığım bir üründü.Fakat göz kremi yerine kullanılabilmesi ve kolay emilmesi çok cazipmiş indirim döneminde bakayım bari aklıma soktun Seçil :))

    YanıtlaSil
  3. Benimki hala kenarda uyuyor. :)

    YanıtlaSil
  4. bunu severek kullanıyorum ama arada unutuyorum kullanmayı..

    YanıtlaSil
  5. ben ikinciyi aldım bile. ışıltısını beğendiğim farlar kullanacağım zaman far bazı olarak da kullanıyorum. zaten mağazada denerken ilk olarak aklıma bu iş için kullanmakgeldi. hergün beraber olduğum bir ürün benim için.

    YanıtlaSil