4 Mayıs 2015 Pazartesi

Flormar Alışverişlerim ve Favorilerim


Herkese selamlar. Uzun zamandır Flormar alışverişleri ile kafayı bozdum. Son alışverişlerimi ve onlardan beğendiğim ürünleri paylaşacağım. Zira çoğu, çok zamandır istediğim, aklımda olan, dolayısıyla beğendiğim ürünler oldu.
Sondan başa gidelim, anneler günü nedeniyle tüm sitede %30 indirim vardı (devam ediyor) Aslında gratis indirimlerinde ya da diğer kozmetikçilerde %50 indirim de olabiliyor ama stok yok, olanlar da denenmiş vs... Genelde indirime girmeyen ürünler ve ojelerden seçtim. CC correct and conceal serisinden nail primer ve 002 porcelain pink ojeyi aldım. Butter London Nail Foundation'ı gördüğümden beri aklımda kalmıştı, belki ona benzer diye düşünerek aldım. Bu anlamda çok beğendiğim NK'nın boşlukları dolduran bazına muadil olmasını diliyorum.  Diğer ojelerim Silk Satin ve yine çok sevdiğim Super Matte serisinden.

Flormar - Sugar Candy - SC07 Sweet Grape

Sugar Candy koleksiyonun görsellerine bakınca, hiç düşünmeden Sweet Grape'i aldım. Mürdüm üzerinde altın, fuşya ışıltılar bulunuyor. Fotoğraftakinden çok daha şık duruyor ve her ten rengine yakışacağını düşünüyorum.
Bu alışverişimin yıldızları tabii ki mürdüm paletler oldu. Çok zamandır istiyordum ama pembe renkleri kullanmam diye almamıştım. Birbirlerine oldukça benzer renklere sahip iki palet de ama dörtlüler daha pigmentli geliyor bana, denemek için ikisini de aldım. Beşli paletin ismi 06 Pink Desserts, dörtlü ise 402 Pink Flamingo. 12-13 liraya geldi her biri.
Fiyatı havalarda gezen Deluxe cashmere ruja da sonunda kavuştum. Meşhur DC28 rengini aldım, muhteşem bir nude, çok kremsi, ölü göstermiyor, ne çok açık ne çok koyu. Tuttum kendisini :) O da 13 liraya geldi. EOS muadili Care4lips lipbalm ise watermelon milkshake olanı, mağazada koklamıştım orijinal hali çok daha harika kokuyor, nemlendirmesini de sevdim.
Flormar Smooth Blush SB03 Peach Satin - SB02 Rose Bouquet
Yazı biraz uzun oldu ama bundan sonraki kısımda aldıklarımın çoğu "yedek" :D
%70 indirimler ilk başladığında invisible pores gözenek küçültücü bazı, krem allıkları, krem aydınlatıcıyı aldım. Özetle hepsinden çok memnunum. Krem allıkları çok az uygulamak gerekiyor, zaten transparan bir rengi var. Sabitlendikten sonra ikinci katı uygulayabilirsiniz ama bir kerede fazla ürün uygularsanız yüzden soyuluyor. Bazın renkli olanı daha çok beğenildiği için onu seçtim, daha sonra merakıma yenilip saydam olanı da aldım aynı işi görüyor ama yedeklediğim renkli olan oldu :)

Beşli oje setleri hazırlamışlar, fiyatı 9.90'dı sanırım. Diğer serilerin tek başına fiyatı yüksek olduğu için alınabilir ama ben beauty toys serisini seçtim, pek fark etmedi fiyatı :) Lifting Concealer LC07 Natural Beige rengini aldım. Tam deneyemedim ama gayet kapatıcı, şimdilik sevdim. Bu alışverişim mağazadandı stick foundation renklerini deneme şansım olunca, koyu bir rengini bronzer olarak kullanmak üzere seçtim. Direk ten rengim olanı almadım, ağır yapılı olacağını düşündüm ama sevgili görümcem çok memnun, oldukça kalıcı olduğunu söylüyor.

Flormar Make-up Stick Foundation MS67 - Radial Pink Skin Highlighter
Yukarıdaki görselde üstte, stik fondötenin dağıtılmamış hali, altta ise Pin Up koleksiyonundan çıkan Radial Pink Skin Highlighter var. Cindy lou'nun likit hali diyebiliriz, ışıltısı incecik çok sevdim ve yedekledim. Ayrıca stik fondötenin MS68 rengini de aldım, daha keskin bir kontur ya da allık olarak kullanılabilir.
Bu yedekleme olayının sorumlusu 10 liraya aldığım şeylerin 5 liraya düşmesi falandı :)
Ayrıca çekiliş için de almıştım ve fakat son instagram çekilişimi kazanan zat, tüm ürünleri satışa koyup, bana sinir harbi yaşattığı için, artık çekiliş yapmayı düşünmüyorum.

İşbu sebeple, evde nereye adım atsam bir Flormar ürünüyle çarpışıyoruz :)
Bildiğiniz gibi pek hazzettiğim bir marka değildi ama en favori ürünleri seçerek, çok temiz bir alışveriş yaptım :)
Sizlere de tavsiye edebileceğim ürünler hepsi.

Sevgiler

3 yorum:

  1. hepsini güzel günlerde kullan canım benim:)

    YanıtlaSil
  2. çekilişten kazanılanları satmak mı? oha, kafalar çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. 👯👯💃 Almalara doyamadık! 😄

    YanıtlaSil