11 Nisan 2015 Cumartesi

Make Up For Ever Brush Cleanser Fırça Temizleyici Solüsyon


Herkese merhaba yine uzun bir ara verdim. Bugün, sizlere Make Up For Ever markasının günlük fırça temizleyici ürününden bahsedeceğim.
Brush Cleanser'ı yıkama suyuna ekleyenler ya da yıkadıktan sonra hijyen amaçlı sıkanlar olsa da asıl amacı hızlı, yüzeysel temizlik. 

 Daha önce bu tarz bir ürün kullanmamıştım, bu yüzden hep aklımdaydı bir tane edinmek. Çok fırçam olduğu ve biriktirmeden yıkadığım için genelde ihtiyaç duymuyorum ama ihtiyacı olanlar için bakalım nasılmış.

 Öncelikle fondöten ve krem allık uyguladığım Real Techniques Expert Face Brush ile denedim. Gün sonunda temizlediğim için, işini biraz daha zorlaştırdım ve gördüğünüz gibi başarılı olamadı. Kullanımı kolay görülse de bence fırçaya zarar verir cinsten. Fırçanın ucuna bir iki fıs, ıslatacak kadar sıkıyorsunuz ve peçeteye sürterek siliyorsunuz. Ferah bir nane kokusu ile karşılaşıyorsunuz, çünkü içinde yabani nane yağı var. Aynı zamanda alkol içeriyor, yani alkolle dezenfekte ederken bir yandan kurutmuyor fırça kılını.

 Far fırçasını ise çok daha başarılı temizledi. Fırça beyaz olmasına rağmen neredeyse leke kalmadı.
Genel olarak bakacak olursak, far fırçaları için günlük, elinizin altında bulunabilir ama temizlemek için fırçayı hırpaladığını düşündüğümden tekrar alacağımı sanmıyorum. 
Ürün 210 ml, uzun süre gidecek cinsten ve ben kendisini çok uygun fiyata almıştım :)


5 yorum:

  1. Bildiğim kadarıyla aynı zamanda make up forever hayvan deneyleri yapmayan bir marka.Ben MAC in bu tarz bir ürünün muadilini ararken bu yazıyı görmem çok yararlı oldu.En kısa zamanda,bir üşengeç olarak bu ürünü alacağım.

    YanıtlaSil
  2. Sanırım deney yapıyorlar çünkü ambalaj üzerinde herhangi bir ibare yok. Sephora'nın cruelty free markalar listesinde de değil.
    Youtube'da bu solüyonun içeriği var o şekilde de yapabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette o kadar çok farklı bilgi var ki bunu bir de sizden duymak tam emin olmamı sağladı.Evde yap versiyonlarını araştıracağım.Sevgiler.

      Sil
  3. Selam tatlım, şimdi İrem'in yazısında yorumunu görünce dedim instagramda facebookta takip ediyorum seni blogu neden atlamışım :) hemen ışınlandım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok düzenli blog okuyamadığım için hala herkesi bulup takibe alamadım :))

      Sil