11 Ocak 2015 Pazar

Büyük Sephora İndirimi Alışverişim


Selamlar! Bugün, pek de keyif almadığım, tamamen amaçsız Sephora alışverişimden bahsedeceğim.

Çok enteresan bir Sephora alışverişi yaptım
şöyle ki; benim için mağaza açtılar desem yeri.. İndirim bugün başladı diye duyurulmasına rağmen, tüm mağazalarda başlamamış ve ben 30 km yol gittim bu soğukta. :/
Depodan ürün seçmeme izin verildi ve fiyatları bilmeden, altta kalmamak için ölümüne alışveriş yaptım. :) Bu kez biraz pişmanım. Çünkü toplam 280 küsur ödedim.. Bu paraya çok istediğim iki parfümü alır, kenara geçerdim.
Duyurulan indirimi, başlatmamayı anlayamasam da bana çözüm yolu üretmek için çalışan Adana mağaza müdürüne teşekkür ederim.  Kızlar sağ olsun indirim yok diyip konuyu kapatmıştı..




Rujlar ve fırçaların çoğu 15 lira, far, kalem ve kuru şampuan 10. Maskaralar 20 liraya geldi.
Her üründe indirim yok 1-2 benefit set, sephora cilt bakım ürünleri, parfüm seti vs var farklı olarak.
Tüm Benefit'lerde indirim yok maalesef.

Bu parıldayan outrageous metallic silver far Hamarat Kalem'e gidecek pek tabi. Geçen yılki indirimde kahverengi olan metallic taupe rengini almıştım, gölge farı olamayacak kadar çok ışıltılı, belki tek başına uygulayıp siyah kalem ile kullanılabilir.

Bu mat farlar, pigmentli olmasına rağmen biraz zor geliyor fırçaya, yine de bu renge kayıtsız kalamadım :) 31 numara, red wine rengi.


Fırçalarımı çok sevdim, hatta gereksiz şeyler alacağıma bütün fırçaları alsa mıydım diye düşünüyorum :/ İki karıştırma fırçası da çok benzese de bu şekilde ince fırçalara ihtiyacım vardı, tuttum bu ikili :) Bu arada bu seriler artık üretilmiyor ama sapları farklı şekilde yeni seride var mı bakmadım.
Soldan sağa Rounded crease 13, crease 230, natural foundation 111.


İlk Benefit'im ve en çok istediğim Hoola'ya kavuştum. Fiyatı % 50 indirimle 57.60 a geldi. Geçen yıl indirimsiz 90 lira civarı değil miydi bunlar? :/
Ben bu alışverişi 10 Ocak'ta yapsam da teknik olarak indirim, 11'inde başlıyor, 10 gün kadar sürecek.. 
Bu alışverişin bir videosunu çektim, muhtemelen sabaha kadar yüklenecek :)
Yüklendiğinde şu linkte olacak :) 

Ben uyumaya gidiyorum, size günaydın.. ;)

**Bazı ürünlerin tarihi geçmiş, onları iade ettikten sonra bugün bir alışveriş daha yaptım. 


Fırça ağırlıklı bir alışveriş oldu. Fırçaları çok sevdim ancak yine küfreder gibi bir muamele içindeydiler!





21 yorum:

  1. Merhaba
    Mağazada Urban Decay göz kalemi satılıyor mu acaba?
    Bana hediye gelmişti çok memnun kaldım ama bulamıyorum.
    Güle güle kullanın :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba UD ülkemizde satılmıyor. Instagram satış hesaplarında bulabilirsiniz ama genelde sadece far paletleri geliyor..

      Sil
    2. urban decay türkiyede online sitesi var sephora mağazalarında da satılıyor
      http://www.urbandecay.com.tr/magazalarimiz

      Sil
    3. online satış linki http://www.urbandecay.com.tr/?gclid=CjwKEAiA__C1BRDqyJOQ8_Tq230SJABWBSxnegozy62LGYYxXjbGYYvLGDKpEUgrYT3yEDIkK6iZSxoCCBrw_wcB

      Sil
    4. urban decay türkiyede online sitesi var sephora mağazalarında da satılıyor
      http://www.urbandecay.com.tr/magazalarimiz

      Sil
  2. İndirim dün başlayacak dendiği için bende dün gittim ama Sephora cilt bakım ürünleri dışındaki cilt bakım ürünlerinde %20 var dediler bu ne biçim iş anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stand kurulumunu yapan mağazalar başlatmış indirimi :/

      Sil
  3. :) gule gule kullan canım yıne yapmışsın yapacagını :*

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım benim. Yine olaylı bir alışveriş yine sen :) Fırçalar güzele benziyor, ben de çıkabilirsem fırça baksam iyi olacak.

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullanın , masraflı olmuş ama çok hoş ürünler ...

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel görünüyor,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. hangilerinin tarihi geçmişti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benefitlerde sorun var, bazı eyeliner ve kalemlerde de :/

      Sil
  8. Adana Sephora çalışanları gercekten çok ilgisiz ürün aldığım icin bi dovmedikleri kaldi.Benefit urunlerini sordum bizde indirimli urun yok dediler.Halbuki siz bulmussunuz.Gule gule kullanin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün giden herkese öyle söylenmiş. Ben de göremedim bugün ama baya ürün vardı benefit'ten. Bazılarının tarihi geçmiş o yüzden bulamadığın iyi olmuş bir yerde :/

      Sil
  9. yine mi sktsi geçmiş ürün sorunu? ya anlamıyorum yurtdışından alışveriş yasağına önayak olan firmaların bu yasağı şiddetle savunmalarının bir sebebi de yurtdışından yollanan ürünlerin sağlık,hijyen vs. açısından Tarım Bakanlığı tarafından kontrol edilemiyor olması değil miydi?
    Sanırım kozmetik sevdalıları dışardan sahte, son kullanma tarihi geçmiş ürün almasın, burda biz kazıklayalım onları diye düşünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denetim falan da yok ki sanki.. Hiçbir şeyin üzerinde üretim tarihi yok. Eminim benden aldıkları ürünü aynen rafa koyup sattılar :/

      Sil
  10. bugun sabah yazınızı ve videonuzu izledim gittim siz çok güzel fırçalar bulmuşsunuz güle güle kullanın kalemlerde harıka ben bi tane allık fırçasını zor buldum bir de benefit standında indirim yok gibiydi hangi ürünlerde ve ne kadardı biliyormusunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim tüm standda değildi, indirim kısmına eklenen setler vardı. Çoğu kişi bulamamış muhtemelen ayırdılar birilerine :/

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka yerde soranlara da 57 denmiş nedenini bilmiyorum ama zaten iade ettim son kullanma tarihi geçmiş bir sürü ürün vardı...

      Sil