19 Kasım 2014 Çarşamba

Avene Cleanance Emulsion Lotion


Selamlar :) Oldukça yoğun günlerden sonra yine buradayım. Bugün, size uzun süredir kullandığım Avene ürünlerinden bahsetmeye başlıyorum. İlki Avene Cleanance Emulsion-Lotion. Bundan önce Cleanance AC serisinin nemlendiricisini kullanmıştım, o yağlı ciltler için, bu ise emülsiyon formda yani su-yağ karışımı. Bu yüzden kuru-karmadan, yağlıya kadar cilt tipleri kullanabilir.


Yağlı, sorunlu ciltler için tavsiye edilmiş zaten. Parlama yapmayan, sebum emici özelliği var ve komedonlara neden olmuyor. Bu tip vaadi olan nemlendiriciler, genel olarak cildi bir katman gibi kaplıyor, yumuşak bir his veriyor ve cildin hava almasını önleyip, gözenekleri tıkadığı için sebum, gözenekleri tıkıyor ve akne siyah nokta ya da komedona neden oluyor. Fakat Avene ürünleri ile bu sorunu yaşamıyorum, cildim kremi emiyor ve gerçekten nemlendiğini hissediyorum. Akne tedavim sırasında, öncesinde ve sonrasında bu ürünleri kullandım. Cildim çok kurumadığı sürece emülsiyon formu bana yeterli geldi. Ama cildiniz kuruysa bu seri size uygun olmaz.


Ürün içeriğine baktığımızda ilk sırada Avene termal su var, zaten kremi çalkalamadan sıkarsanız, ürünün içinde ne kadar yüksek oranda termal su olduğunu görebiliyorsunuz. Hassas ciltliyseniz, La Roche Posay ve Avene termal suyu da tavsiye ederim ayrıca.. Balkabağı çekirdeği yağı ile cilde yüksek oranda çinko takviyesi yapıyor, kızarıklıklara iyi gelirken sebumu dengeliyor.

Yapısı kremden daha hafif, jel kremlerden yoğun. Sürüldüğü zaman yağlı yapış yapış bir his yaratmıyor. Çok rahatlatıcı bir kokuya sahip.
Makyaj altına rahatlıkla uyguluyorum, hemen emiliyor, parlama yapmıyor..
40 ml olduğu için uzun süre kullanılabiliyor. İndirimde 30-35 liraya düşüyor. Bu ürün bana çekilişle gelmişti ama tekrar alacağım bir ürün kesinlikle..

Kutusunda yazan birkaç cümleyi de aktarayım...
  • En katı standartlar doğrultusunda üretilmiş ve kontrol edilmiş ürünlerdir.
  • Dermatologlar tarafından hassas ciltler üzerinde deneyler gerçekleştirilmiştir.
  • Hipoalerjeniktir. Komedojen değildir.
  • Ürünlerde Kozmetik Hassasiyet Komitesi onayı vardır.
  • Çinkü Glukonat, konsantre Cucurbita ekstresi ve B6 vitaminin desteği ile kombine olarak sebum salgısının düzene girmesine yardımcı olur.
  • Gözenekleri sıkıştırır, cilt yüzeyine matlık kazandırır.
Özetle, ben bu ürünü çok beğendim. Çok yağlı cildiniz varsa Cleanance AC'yi, kuru cilde kadar (yağlı, karma, kuru karma) ise bunu tavsiye ederim..

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Avene'in ürünlerini seviyorum genelde. Cleanance k kullanmıştım daha önce, o da iyiydi. Bu da aklımda olsun.

    YanıtlaSil