23 Ağustos 2014 Cumartesi

Kuşadası Gratis Alışverişi

Merhaba...
Kuşadası'nın Davutlar ilçesinde tatildeyim bir süredir. Dün Kuşadası'nı dolaşmaya gittik, blogger ruhuyla gözüm hep mağazaları aradı tabii ki :)
English Home'da çok güzel parçalar vardı ama indirim yoktu onun dışındaki mağazalar da pek ilgimi çekmedi. Dönüşte yeni yapılan Kuşadası Avm'yi gördüm. 

Bugün daha sakin kafa ile gidip Kipa, Madame Coco ve Gratis'ten alışveriş yaptım. 


Hedefim belliydi Wet n wild standını teslim almaya gelmiştim :))
Dolu sayılabilecek bir stand, zaten Kuşadası şehir merkezine uzak olduğu için böyle olması normal.
Göz kalemi ve ruj aldım. Daha sonra bulabilirsem kaş kiti, clear denilen şeffaf kaş maskaralarını ve kalem rujunu da alırım.

Color icon, kocaman göz /kaş kalemleri 5.50 liraydı.
E655 Charcoal kurşunî ve E648 Taupe kahve rengini seçtim.


Amerika alışverişimde, farklı seriden bir ruj vardı. Işıltısı çok kötü duruyor ama Mega Last Lip Color serisine bayıldım. Fergie koleksiyonu gibi mat ve yoğun renk veriyor. Ambalaj çok kötü.. Rujlar içinde sallanıyor vs.. Fiyatı 9.75 fiyatların uygun olduğunu söyleyenlere katılmıyorum. Markanın buraya gelmesi güzel ama toplu bir alım yaptığınızda iki katı para verdiğinizi bilmek biraz can sıkıyor. Tek parça alırken uygun gelebilir ama en nihayetinde biliyoruz fiyatları :)



Schwarzkopf Gliss saç bakım spreyleri 5 liraya düşüyordu. Saçlarımda boya olmasa da onların daha çok bakım yaptığını düşündüğüm için boyalı ve röfleli saçlar için ultimate color sıvı saç kremini seçtim.
Saçımı yeni kestirmeme rağmen, katlı kısımları taramakta çok zorlanıyorum. Alttan çıkan ve elektriklenen minik zibidi saçlarım için de John Frida Frizz Ease düzleştirici etkili günlük bakım kremini aldım. Şampuanlarda vs % 40 indirim vardı bugün ve bu ürünün fiyatı 14.95 e geldi.
John Frida ile birlikte Toni&Guy ürünlerini de ilk kez deneyeceğim.
Saçımı taramadan kullanmak için Sea Salt Texturising Spray aldım.
Daha uygun bir markadan deniz tuzu spreyi almak istiyordum ama bu da indirimliymiş 20.25 e aldım..
Tatilin bitmesine bir gün kalsa da kullanırım ben bunları :)

Herkese sevgiler...



3 yorum:

  1. Gule gule kullan canım rujlarin renkleri çok guzelmis

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan.John Frida Frizz Ease düzleştirici etkili günlük bakım kremini yorumunu merakla bekliyorum.Benimde çok merak ettiğim bir ürün.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım. Ben de 5 gün güzelçamlıdaydım ^.^

    YanıtlaSil