13 Haziran 2014 Cuma

Açelya Akkoyun ile Pril Adana Etkinliği

 Selamlar.. Gecikmiş etkinlik yazılarımla geri döndüm. Geçtiğimiz haftalarda, oldukça yoğun bir şekilde blog yazarı arkadaşlarımızla bir araya gelme fırsatımız oldu. Bir hafta içinde üç etkinlik gerçekleşti :)
Pril'in geleceğini ve bloggerlarla buluşacağını duyunca biraz şaşırdım, Türkiye genelinde bir kampanyaya başlamışlar. Açelya Hanım'ın da isteğiyle, insanlarla doğrudan temas kurmak için bazı şehirleri dolaşacaklarmış..


Bu etkinlikte, yine ilk kez tanıştığımız ya da blogunu bildiğim ama ilk defa gördüğüm arkadaşlar oldu.
Adana Onbaşılar Kebap'ın muhteşem manzarasında bir öğle yemeğine davet edildik. Açelya hanım da Adanalıymış ve büyük bir özlemle yemeğini yiyip, çocukluğunu anlattı bize. Ünlü birini görmenin heyecanıyla değil de  tanıdık birileriyle, yıllar sonra konuşuyor gibi samimi ve içten bir gün geçirdik. Bu kadar şirin olacağını beklemiyordum itiraf etmek gerekirse :))


Atölye Nestug, Tuğba Ölçer, Funda Ceyhan, Bakımlı Günlük (@bakimgunlugu), Cıngıfıllı, Mervelil (Bir dilim limon), Ben :), @birtutamben, Mekila'nın Gezegeni


 Oldukça profesyonel bir organizasyon hazırlanmıştı. Tek tek fotoğraflarımız çekildi ve bize gönderildi. Etkinlik öncesi, mesajla ve maillerle hatırlattıldı :)
Pril'in yeni elde yıkama ürünü anlatıldı, enzim teknolojisi ile bulaşık makinasında yıkanmış gibi oluyormuş.
Pril ile ilgili ilginç bir anımız var mı diye soruldu, hepimiz adına, fırçalarımızı yıkamak için antibakteriyel bulaşık deterjanı istedim :)
Yemek ve sohbet sonrası, Sosyete pazarında, Pril tırında düzenlenen bulaşık yıkama yarışması ve etkinlikler varmış ama ben sınavım nedeniyle erken ayrıldım.
Bize, bir fırın kabı hediye ettiler, çeyize aktarıldı :))

 Selvi boylu hatunların yanında kendimi çok kötü hissedince, Açelya hanım bana sarılarak poz verdi :) Tatlılığını, kelimelerle anlatmama gerek var mı? :))





 My Dream World, taze yazarımız, öğretmenimizle de bu etkinlikte ilk kez tanışmış oldum :)

İlerleyen günler de tekrar buluşmayı planlıyoruz, bir facebook grubu ve mail grubumuz oluştu gibi. Güzel fikirleri ve Adanalı bloggerları toplama çabaları için Nihal ablaya çok teşekkür ederim :) Facebook grubuna buradan ulaşabilir ya da Adanalı Bloggerler diye aratarak bulabilirsiniz.
Ayrıca bana anilardansecilmis@hotmail.com adresinden ulaşarak, isminizi ve blogunuzu yazarsanız, bundan sonraki toplantılarımızda daha kolay iletişim kurarız..

Pril etkinliğindeki fotoğraflarımız için, instagramda #acelyaakkoyun #priladana #hamaratbayan etiketlerini tıklayabilirsiniz..
***

Blog takiplerinizin ek hak olduğu bir çekilişim, instagram başladı... @secilizmblog


Mutlu bir haftasonu dilerim...


2 yorum:

  1. Bmce siz de bir o kadar tatlı gorunuyorsunuz!

    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil
  2. Harika bir etkinlik olmuş :) mailini kontrol edersen çok sevinirim iletişime geçmek istedim :)

    YanıtlaSil