15 Mayıs 2014 Perşembe

Soma için ne yapmalı?...

Arkadaşlar instagramda Soma'dan başka konu konuşmuyoruz ama benim için hala netleşmeyen bir durum var, bundan sonra ne olacak?
AKUT için toplanan paralar, arama kurtarma ekipleri için kullanılabiliyor, zaten açıklama da yaptıkları fakat bunun dışında kalan derneklere güvenmiyorum... Yeşil sermayeye para kazandırmak istemiyorum.
ÇYDD bağış ilanı da dolaşıyor, desteklemeyi çok istiyorum, fakat kusura bakmasınlar ama kendilerinden burs almak hiç kolay değil!
Yani bu tip derneklere bağış yaparsak ya paranın nereye gideceği belli değil ya da Türkiye genelinde kullanılacak. Direk bölgeye yardım ulaştırılmalı, bunlar cenaze evinin ihtiyacına yönelik olmalı..
Ve bundan sonrası için de ailelere tazminat ödenmesi ve kaybedilen her can için ailesine maaş bağlanması sağlanmalı. Neden sayıyı gizliyorlar diyorsunuz, yer altında kaçak ve çocuk işçiler var çünkü! Ve bunlar hiçbir hak iddia edemeyecek! Şu an hiçbir şey yapamasak bile, susmadan paylaşımlara devam etmeliyiz ve konunun peşini bırakmamalıyız!
Yardımlar konusunda ne düşünüyorsunuz? Ne yapmalıyım/yapmalıyız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder