29 Mayıs 2014 Perşembe

Avon Femme Parfüm


Selamlar!
Birkaç gün önce bir aile dramı yaşarken Avon'dan çok güzel bir sürpriz aldım. Sürpriz diyorum çünkü, etkinlik için sponsor olmuşlardı ama tekrar hediye beklemiyordum. :)
Kutumdan bardak altlığı, mum ve yeni Femme parfüm çıktı. Mum ve bardak altlığı hemen çeyize ayrıldı :)
Çeyizine mum koyan bir manyak olduğumu daha önce söylemiştim di mi? :)))

Yine mücevher gibi bir şişe tasarımı var, çok beğendim ama kapağı çok sıkı geçmiyor, dikkat edin düşürmeyin.. Pembe rengi ve şişe tasarımıyla ve hafif kokusuyla anneler ve genç kızlar için, tam bir hediyelik bence. Zaten anneler gününe özel kampanyası varmış..

50 ml Avon Femme parfüm alımına, vücut spreyi hediyeymiş, bu kampanya dönemi boyunca. Ve parfümün kampanya fiyatı 33.50

Avon'a göre parfüm notaları şöyle;

"Pembenin yaşam enerjisini bahar çiçeklerinin ferahlığını ve taze meyvelerin lezzetini bir araya getiren AVON Femme, hayattan zevk almanıza yardımcı oluyor. Pembe greyfurdun ferahlığı, armudun tazeliği ve yaseminin cazibesini birleştiren AVON Femme ile her kadın kendi ışığıyla parıldıyor".


Bu kokuları ayrı ayrı hissedemedim ama yasemin daha ağır basıyor. Kendi kokunuzu hissedeceğiniz kadar yoğun bir kokusu yok, çok hafif de değil. Orta karar, yazlık-baharlık bir koku. Söylediğim gibi genç kız ve anne kokusu :)

Daha fotoğraf çekemeden 4 kız, bir anne denedik beğendik :))

Avon Türkiye ekibine teşekkür ederim..

5 yorum:

  1. Lancome miracle parfume cok benzettim ben, avonun tum parfumlerinde bu kapak problemi var birturlu cozemediler sunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çanta boyları ve bendeki diğer parfümlerde pek sorun yoktu ama bu düşüyordu neredeyse :/

      Sil
  2. merhaba gülerek kullan bende parfümü hediye olarak aldım avon satıyorum ve 05 kargosu geldiğinde actım ve doğum günüm oldugu için kargomuza ek avon femme ve deo sunu yollamışlar ve birde not cok sevindim cidden :)

    YanıtlaSil
  3. http://instagram.com/p/nve0YOmmMt/ linkde resmi var :)

    YanıtlaSil