24 Mart 2014 Pazartesi

Rossmann Essence Alışverişi

 Tekrar merhaba.. Essence'e sinir olsam da bir süredir ısrarla alışveriş yapmaya devam ediyorum..
Gratis ısrarla Essence koleksiyonlarını getirmiyor ya da kafasına göre getiriyor, dönemsel çıkan ürünler ya da yeni ürünler içinde konu böyle olunca ben de genelde Rossmann'ı tercih eder oldum..
Mat lipgloss'u büyük merakla aldım ama yapısı çok tatmin edici değil.. Çizgileri belli ediyor, tatlı ama tuhaf bir kokusu var vs.. Mat ruj görünümünü nemli bir şekilde sunuyor fakat çok homojen görünmüyor. Fiyatı 8.50 bunun yerine indirimde The Balm alırmışım :s
Love letters koleksiyon yazısını yazarken, pembe ojenin fotoğraflarını çok beğenmiştim, o da eklendi koleksiyona :) 2.95

 Essence paletlerinde genelde anlamsız renkler bir araya gelince, bu palet çok kullanışlı göründü gözüme. Çok çok pigmentli değil açık renkler, yine de güzel bir palet, sevdim. All about nude paleti 13 lira.

Blush up! allığı görünce direk üstüne atladım, çünkü Miami Roller'ın sonuncusunu Tannesi'ye yollamıştım ve allık aşkım sonradan vuku buldu :))

 Oldukça yumuşak yapılı, muhtemelen tozutacak bir allık.. Bunun fiyatı da 13 lira..

 Bunları blogda paylaştım mı hatırlamıyorum ama 3.5 liralık indirimde almıştım. Stays no matter what eyeliner'ın boyutu küçük olduğu için, tutması, uygulaması kolay geldi o sebeple yedekli alındı :)
Yalnız kalemini açmak tam bir işkence :)
*Bu indirim bitmiş, rossmann standı değişmişti.. Ama dönem dönem tekrarlanıyor zaten..

İşte böyle...
Bu haftasonu ygs sınavına ben de girecektim fakat bir gün önce Ecey'in haberini alınca inanılmaz sarsıldım.. Zaten laf olsun diye girecektim, hiç içimden gelmedi...
Açıp açıp eski fotoğraf ve videolarına baktığım, hayranı olduğum çocuklardı..
Ekmeğini bile elinden kaptırmak istemeyen Cem'in, kardeşini kaybedince yaşadığı acıyı, sarsıntısını düşünmek bile istemiyorum..
Kalan eşyalara, dağınık oyuncaklara dokunmak... Ne yazık ki onların hislerini çok iyi anlıyorum.. :(

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :) tanımıyordum ben dediğin kişileri ama pek çok blogger arkadaş paylaşmış hiç tanımasam bile bir anne olarak içim burkuldu Allah o acıyı kimseye yaşatmasın =(

    YanıtlaSil
  2. Biri seni durdurmalı mı? :) Güzel günlerinde eşlik etsinler sana canım benim. ;)

    YanıtlaSil