18 Ocak 2014 Cumartesi

7. Çukurova Kitap Fuarı'na Gittim :)

Selamlar! 
Bugün ders çalışmamak için bahane ararken, kalktım süslendim, kitap fuarına gittim. 
Asıl niyetim, düzenlenen konuşmalara ve imza günlerine katılmaktı ama çok farklı farklı saatlerde olunca istediğim kitapları alıp çıktım. 


Cildime koyu olduğunu düşündüğüm Loreal BB kremi denedim ama sevdim duruşunu. 
Essence bronzer ve twilight allığı da çok hafif uyguladım. Twilight bir yıldır deneme cesaretimi bekliyordu :( 


Kitap fuarında bile abartmayı başardım :) Eskiden gittiğimiz fuarlarda, ablam yorulurdu ve ben zorla getirilmiş kalabalık öğrenci ordusundan sıkılırdım. Bu kez, evde yer yok baskısı yapan annemsiz gidince popüler kitapları ve İş Bankası yayınlarından temel eser denebilecek kitapları topladım geldim...
Soldaki kitaplar 10'ar lira, İş Bankası'nda sanırım %30 indirim vardı.
Çağrı Mert Bakırcı'nın Evrim Kuramı ve Mekanizmaları isimli kitabını bulabildiğim için de çok mutlu oldum. Kendisi çok yetenekli bir makine mühendisi ancak evrimsel biyoloji bilgisi pekçok hocayı katlar. Blogda daha önce bahsettiğim Evrim Ağacı isimli facebook sayfasının kurucusu. İlginiz, merakınız ve sorunuz varsa sayfalarına girip youtube kanalı ve internet sitesi bilgilerine bakabilirsiniz...


Fuarın en güzel standı kesinlikle Arkadya Kitap'a aitti. Buradan aldığım romanların kapaklarına bile aşık oldum!!


Pazar günü fuar bitiyor. Devam eden etkinlikler için Çukurova Kitap Fuarı'nın internet sitesine bakabilirsiniz ;)

10 yorum:

  1. Ankaradakine vakit ayırıp da gitmediğim için bu sene, çok kızıyorum kendime :)) iyi okumalar keyif almalar olsun sana :))

    YanıtlaSil
  2. Kitap fuarına gidince her seferinde aldığım kitapların mutluluğu ile değil alamadığım kitapların üzüntüsüyle dönüyorum eve :)) Ama gitmenin en güzel yanı en azından yazarlarla tanışabilme imkanı ve o an aklımda olmayan bir çok güzel kitapla tanışmak sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraksalar, tüm kitaplarını eve getireceğim yayınevleri vardı :))

      Sil
    2. Aaaah tahmin edebiliyorum :) Bu arada yazmayı unutmuşum makyajın çok güzel olmuş bence de maşallah ne duru, ne güzel bir cildin var :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim ♡ Aslında kendimi çok beğenmesem de bu ara herkes güzel şeyler söylüyor. Mutlu oluyorum :))

      Sil
    4. İki sevdiğim insan sohbet ederken kendimi fazlalık olarak hissetmem hemen atlarım :) Makyajın çok güzel olmuş kuzu. Kitap fuarına gitmeyeli çok uzun zaman oldu, kıskandım. Aldığın kitapları da sevdim, keyifle oku :)

      Sil
    5. Sensiz olmaz ki zaten ♡♡
      Teşekkür ederim o kadar tavsiye ediliyor ki beğenmezsem ig'den isyan edicem :))

      Sil
  3. Secilcigim makyajin cok guzel olmus bence. Kitaplari da guzel gunllerde oku canim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tedaviden dolayı fazla cilt makyajı yapmıyorum çoktandır. Özlemişim :))

      Sil