18 Aralık 2013 Çarşamba

Rimmel London Nail Rescue Save Me 14 Day - 14 Günlük Bakım

**Ürün isim değiştirerek Nail Nurse ismi ile piyasada ancak ben artık bu ürünü kullanmıyorum! Formaldehit içerdiği için tırnağı kalınlaştırmıyor, direk sertleştiriyor. Bunu bırakıp doğal yağlar kullanmaya başladım ve hem tırnak etlerim yumuşadı hem de tırnaklarım kalınlaşarak sertleşti. Formaldehit içermeyen bazlar ya da doğal yağlar tavsiye ederim size de! 
Bu ürünle, tırnak batıklarından ve kırılmalardan kurtulduğunu söyleyen çok kişi olsa da tırnaklarım daha çok kırılıyor diyenler de var..

Merhaba!
Bugün instagramda Rimmel 14 günlük bakımın sonucunu paylaşınca, bari bloga da ekleyeyim dedim :)
Sevgili Nihanperi ve Ojeperisi'nin sıkça bahsettiği Rimmel London'ın 14 günlük bakım ürünü diye bilinen Nail Rescue Save Me 14 Day Nail Hardening Treatment'ten bahsetmek istiyorum..
Tırnaklarımın yeterince güçlü olduğunu düşündüğümden, benim alma amacım tırnaklarımdaki yatay çukurluklarda işe yarayıp yaramayacağını görmekti fakat ürünün asıl amacı tırnakları güçlendirip, sertleştirmek ve uzamasına yardımcı olmak..

"Söylediğini yapıyor mu?" derseniz, kesinlikle sonuna kadar yapıyor. Tabii daha önce hiçbir ürünü 14 gün düzenli kullanmadım, bu yüzden işin sırrı düzenli kullanımda mı bilmiyorum :)
Parmaklarınızla tırnak uçlarına bastırınca, keslinlike eğilip, bükülmüyor. Benim tırnaklarım önceden de yeterince sağlam olduğu için bu denemeyi yaptım ama siz yine de yapmayın :)
Çukurluklar konusunda pek işe yaramadı yine de kür bittikten sonra, tırnak yüzeylerimi ince kağıt törpüyle (dört yüzlü törpü) törpüleyip, tekrar uyguladım bu ürünü. 14 günden sonra, birkaç gün daha devam edeceğim yani..


İçeriğini göremedim, yalnız Formaldehit içerir diye özellikle belirtmişler. Kesinlikle solumayın!
İlaç yapımında bile kullanılıyormuş, hem zararlı hem yararlı çözemedim ama solunmaması gerekiyor. Zaten söylediğim gibi ağır bir kokusu var..

Gelelim nasıl kullanılacağına...
İlk kullanımda tek kat sürüyorsunuz. Ertesi gün bir kat daha sürüyorsunuz.
7 gün boyunca, iki kat baz, tırnaklarınızda kalmış oluyor yani.
Bir haftanın sonunda asetonla hepsini silip, tekrar bir kat uyguluyoruz.
Ertesi gün, yine bir kat daha.

Üzerine ojenizi sürebilirsiniz, oje değişimi yaptığınız günlerde yine iki kat bazı uygulayıp, kuruduktan sonra ojeye geçebilirsiniz.
14. gün ürünü silip, kullanıma ara veriyorsunuz. Sürekli kullanan arkadaşlarım da var ama bence tırnağı çok fazla sertleştirip, şekil bozukluğuna neden olabilir. Bir de kesmesi çok zor oluyor :)
İhtiyaç duyduğunuzda, tırnaklarınız zayıfladığında bu bakımı tekrarlayabilirsiniz.
Ayrıca 14 gün boyunca aralıksız bu ürünü kullanmanın, tırnaklarımı sarartacağını düşünmüştüm ama çok fazla sorun olmadı. Bir hafta sonra ürünü sildiğimde, tırnaklarımı diş macunu ile fırçaladım.

Ürünü Watson's mağazalarından bulabilirsiniz.
Sevgiler...

**Ambalajdaki bir uyarıyı daha eklemek istedim. Ürünü derinizle temas ettirmeyin yazıyor. Çünkü formaldehitin doku sertleştirici özelliği var. Ayrıca, kütikül yani tırnak etlerinizi bir yağ ile yumuşatmanız söylenmiş. Kayısı yağı ya da tırnak bakım yağları ile tırnak diplerinizi yumuşatabilirsiniz. Ve ürünü uygulamaya, tırnak dibinden ileride başlayabilirsiniz..

22 yorum:

  1. Iyi gunlerde kullan kuzucum :) ise yarayacak gör bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. İlk 14 günde oldukça sertleştirdi zaten :))

      Sil
  2. Aa süpermiş :) Tırnakların da süper duruyor ben de hemen denemeliyim :))

    YanıtlaSil
  3. Evet ya bir gün sürerken korkusundan tık diye gideceğim valla 😊 Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim burnum çok hassas bir de :/ Eve girince havayı koklayıp, pişen yemek ocakta mı pişmiş, fırında mı, içindekiler listesiyle beraber sayarım :D

      Sil
  4. Evet ya bir gün sürerken korkusundan tık diye gideceğim valla 😊 Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Hamarat kuzum benim. Ne de güzel bakarmış tırnaklarına. Şahane görünüyorlar maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Çok hızlı uzuyorlar o yüzden mecburen düzenli törpülüyorum falan. Aslında hiç böyle değildim eskiden, hep bu blog işleri batırdı beni :)))

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda bahsettiğim gibi, üzerine oje uygulayabiliyorsunuz. Silip yeni oje sürecekseniz altına yine ürünü uyguluyorsunuz..

      Sil
  7. Demin oje sürülebilir mi diye yorum attım ama Oje sürülebilir kısmını nasıl oldu da yazı da görmedim bilmiyorum bende böyle bir ürün arıyordum kesin alacam yararlı bir paylaşım oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 gün sonra bu ürünü kullamayı bıraktığınızda yine Rimmel'in base coat ürünü var, başka markalarda da bulabilirsiniz, onları ojeden önce sürekli kullanabilirsiniz. Ama bu ürünü, tırnaklarınız zayıfladıkça kullanın.
      İşe yaradıysa ne mutlu :)

      Sil
  8. Nazr değmesin maşallah
    tırnakların güzel asıl :)
    http://secilll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Deneyeyim canım, gerçi yumuşak değil tırnaklarım ama :) Tırnakların güzelmiş bence de :)

    YanıtlaSil
  10. Tek güzel yanım :))
    Dene valla. Taş gibi tırnaklarımız olsun :)

    YanıtlaSil
  11. Bu urunu bnde denemek istiyorum nerden aldığını ögrenebilirmiyim ya da inttnt üzerinden satışı varmi

    YanıtlaSil
  12. Whatson's ta ürünü bulamıyorum, sadece flormarın var internettede bulamadım.. Başka aldığınız yer varmı yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün sadece watsons'da var ama artık nail nurse gibi bir isimle çıkıyor..

      Sil
  13. MErhabalar
    ürün gerçekten işe yarıyormu acaba ilk defa deneyeceğim uzaması hakkında ne düşünüyorsunuz acaba

    YanıtlaSil
  14. acaba bu ürünü kullandıktan sonramı tırnaklarınız bu kadar çok uzadı yoksa normaldede bu şekilde uzunmuydu ????

    YanıtlaSil
  15. Merhaba tirnak yüzeyindeki çukurluklara bir öneriniz var mı acaba

    YanıtlaSil