29 Aralık 2013 Pazar

Gratis Yılbaşı İndirimi Alışverişim


Selamlar!
Son Gratis indirimlerinde akıllandığım gözünüzden kaçmıyor değil mi?
Renkli kozmetik indirimlerini düşük tutarak kendileri kaybettiler. The Balm'da alacağım sadece Swiss Dot allık kalmıştı, onu da alınca allık mevzusu benim için uzunca bir süreliğine kapandı :))
Yeni paletleri ise almayı düşünmüyorum çünkü The Balm'ın fiyatları yükseldi, indirimliyken bile alınsa pahalı buluyorum.. Ve her paletin performansı aynı çıkmıyor. Bu yüzden benim için, gözü kapalı her ürünü alınacak bir marka değil..


Hassas dişler için beyazlatıcı bir diş macunu seçtim. Bu tip beyazlatıcı ürünler, genelde hassasiyeti arttırıyor ama Gratis'ten aldığım markalarda pek sorun yaşamıyorum, bu yüzden bir de bunu denemek istedim..

Seyahat şişelerinden en fazla spreyli olanı kullanıyorum, en uygun fiyattaki buydu 2 küsura geliyordu sanırım o yüzden 2 tane aldım.

Ayak törpüsü almayı düşünürken, pedikür seti daha uygun göründü gözüme ama pomza taşı o kadar kaliteliymiş ki paketinden çıkarırken ikiye bölündü!

İki mağazada da kare ve disk pamuk bulamayınca ıslak mendil falan stokladım :/

Sonuç; ben de herkes kadar sevmedim bu indirimi!

Üstelik tüm mağazalarda çalışanlar değişmiş, markaları bile bilmiyorlar. Maybelline'in üzerinde hem %35 hem %50 indirim yazıyordu falan... Ben, konuya onlardan daha hakim gitmiştim yani :))

Tabii ki ben de büyük vurgunu Rossmann'la yaptım.. Birazdan geliyor yazısı ;)

2 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini :) Swiss Dot bende de var harika bir renk ve çooook kalıcı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram indiriminde unutmuşum o sıpayı :)))

      Sil