2 Kasım 2013 Cumartesi

Yazlık Ayakkabıları Toplamaca


Bizim evde, her yıl ayakkabı toplama mevsiminde en çok benim ayakkabılarım mağdurları oynuyor :)

Kutuların içinde ne olduğunu unuttuğum için, giyinmeyi de unutmamdan mütevellit, bu sene aynı grup ayakkabı ve terlikleri çizme kutularına koydum. Böylece olabildiğince bir arada oluyor ve tek tek kutulamaktan daha az yer kaplıyor...

Adana'da 29 Ekim halı serme, 19 Mayıs halıları kaldırma günü :)
Bana kalsa bir süre daha yazlıklarla devam ederdim ama evdeki toplu temizlik ve yazlık-kışlık modasına uydum :)

Ayrıca bu ara bulduğum her kutu, bardak, çanağı "bundan bi şey olur ki" diye saklama manyaklığım da söz konusu... 

4 yorum:

  1. saklama manyaklığı bendede var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm kutusundan kalemlik, plastik kutudan rujluk yaptım bence güzel yaptım:)))

      Sil
  2. İlk satırları okurken çok güldüm çünkü kışlık ayakkabılarımı çıkarırken iki babetimi çıkarmayı unuttuğum için bütün yaz giyemediğimi farkettim bende :) Kısmetse gelecek yaz giymek üzere tekrar kutulandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben neredeyse bütün terliklerimi buldum :))
      Bir de bizde enteresan şekilde babamın ayakkabı koleksiyon var, vestiyer onun kutularıyla dolu biz de geri kalan bölgelere sığındık :)

      Sil