13 Şubat 2013 Çarşamba

Gratis, Koton Alışverişi

The Balm %40 alışverişi ile ikinci paletim olan Balm Jovi'yi almış bulundum.. Hem çok istemiş hem de istememiştim bu paleti. Çünkü FratBoy allığım zaten var ve farları gözüme çok küçük görünüyor, bu bakımdan en göz doyurucu olanlar Shady Lady Paletler :) Tam Mary Lou Manizer'ı alıyordum ki aydınlatıcı içeren bu palet tabii ki daha mantıklı geldi... Zaten tanıtmama gerek kalmayacak kadar çok alındı ve tanıtıldı :)
Time Balm Concelear'ın daha önce Lighter than light rengini almıştım ve açık geldiği için gözaltımda kullanmaya karar verdim. İndirimde ise light'ı bulamayınca Light/Medium rengini aldım ve aşık oldum.. Sanki öncekinden daha akışkan kıvamlı ve kolay sürülüyor ve renklerimiz çok uyuştu bu kez :) O kadar da açık renk değilmişim :) Kapatıcılığını çok beğendim, oda sıcaklığında tutulduğunda çok rahat uygulanıyor..
Maskara da bildiğiniz gibi kasada indirimliydi almış bulundum...
Balm Jovi Palette 30
Time Balm  12
Maybelline Maskara 5 lira
Henüz haberdar olmadıysanız kampanya yarın da devam ediyor.. Diadermine %50, The Balm %40 indirimli..
Annemin zoruyla gittiğimiz Koton'dan çok uygun alışverişler yaptım..
Belden lastikli elbise 19,99 
Aldığım tüm takılar 3,99 

Bu tarz küçük bir çanta istiyordum, biraz hırpalanmış gibi ama bu fiyata çok bile :)
25,99 
Bu hanım kızlara bayıldım :))) 15,99
Koton pantolonların  hiçbirine giremedim.. Ayıptır söylemesi kıvrımlı Türk insanı kadınına göre değil.. :) 
Dümdüz yukarı çıkan bir pantolon beli!? beden büyüdükçe nereye çıkıyorsun arkadaşım? Orada ayva göbüşü var olmadı virajı alamayan bir kalça var :) Boru gibi bir insan olmadığımız sürece, kendi bedenimizden büyük pantolon alıp, 10 cm bel boşluğu aldırmaya mecburuz sanırım :)
Ayrıca daha önce aldığım cüzdanda olduğu gibi pantolonlarda da aynı sert, kapanmayan fermuarı kullanmışlar...

6 yorum:

  1. Canım elbiseye bayıldım.
    Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırt dekoltesiyle birlikte biraz seksi ama ben de çok sevdim :)) Teşekkür ederim..

      Sil
  2. seçil güle güle kullan hepsini, ben özellikle bilekliklerini ve tshirt'ünü beğendim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, muhteşem bir 14 şubat geçiriyormuşum gibi bir de tshirt'deki kızın elbisesinin kalpli tüllerden oluştuğunu yeni fark ettim. Tshirt'e de sövdüm :D

      Sil
  3. şu the balm'ın concelearını merak etmiyor değilim..elim gitti geldi..ama gözaltlarımı kurutmasından korkuyorum..biraz kullan bakalım, tavsiye edersen, tanışırız kendisiyle..sevgiler..bana da beklerim. www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gözaltında daha sıvı ürünler tercih ediyorum, bu ürünü de öncelikle yüzümde kullanmak için aldım. Gözaltında birkaç kez kullandım çizgilenme, kuruma olmadı ama göz kremi ya da Nivea göz roll-on kullandığım için olabilir..

      Sil