22 Ocak 2013 Salı

YKM Maybelline Alışverişi

YKM'de haftasonu %50 züccaciye indirimi varmış, cam cezve vs almak için gitmiştim fakat indirim bitti denildi, bazı ürünlerde etiket vardı devam ediyor mu bilmiyorum, kendi alacaklarımdan vazgeçtim..
Müstakbel kayınvalidem ve görümcemin bohçalarına koymak üzere, bu muhteşem kokulu sabunları seçtim :) Ortada henüz bohça falan yok ama sabunlar hazır :D Sabun değil taşmış bunlar yahu! olsun öyle de güzeller :))
Loreal ve Maybelline'in seçili ürünlerinde indirim devam ediyordu. Aslında Gratis indirimiyle daha güzel olurdu ama Maybelline'in bu serisini beğendiğim için 2 rengini daha aldım.. Glossy görünümdeler ve gayet yumuşak.. Bir de siyah kajal kalemini aldım, bir kutudan kahverengisi çıkmıştı, müthiş renk vermiyor ama göz üstüne sürmek için gayet yumuşak bir kalem.. Rujlar 10'ar lira, kalem 4,5 lira sanırım..

2 yorum:

  1. Bu iki ruju da istiyorum tam sevdiğim renkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada yoğun sürdüm, renkleri gayet güzel açık renklere kafayı taktım zaten :))

      Sil