30 Ocak 2013 Çarşamba

Time Balm - Lighter Than Light

Herkese merhaba.... Geçen gece düğün hazırlıkları kapsamında bir yazı yayınlamıştım, fazla kişisel olduğu için kaldırmam gerekti fakat damat bohçası için hangi bakım ürünlerini seçtiğimi düzenleyip, tekrar yayınlayacağım.
Bugünün konusu, Time Balm - Lighter Than Lighter kapatıcı.. 
Bu kapatıcıyı %40 indirim yapıldığı gün aldım, uzun süredir istiyordum fakat en açık rengi bile koyu görünüyordu gözüme fakat bildiğimiz gibi kapatıcıları fonksiyonel olarak kullanabiliriz.. Ben son dönemde göz altlarım için yalnızca likit kapatıcı kullanmaya başladım, elimdeki stick kapatıcıları da yüzümde kullanarak bitirmeye çalışıyorum. Bu ürünü de yüzüm için, daha yumuşak yapılı bir ürün kullanmak amacıyla aldım. Kutudan görünen renk yüzüme gayet uygundu, bileğimde de uydu fakat benzer yazılarda da okuyabileceğiniz gibi yüze uygulanıp dağıtılmazsa rengi daha açık görünüyor.. Açık tenliler için göz altlarında da yüzde de uyabilir ama yüz için uygulamanıza bağlı.. En güzel yanı serinin tüm renklerinin sarı tonlu olması...
Ben ürünü parmağımla alıyorum, sert yapılı bir ürün bu yüzden parmağa ince bir katman şeklinde geliyor, ben bu tip ürünleri parmağımı bastırmadan, hafifçe ambalajın içinde gezdirerek alıyorum, böyle biraz ısınarak yumuşamış oluyor, fakat yüzümde parmağımla çok dağıtmıyorum, lekenin üzerine parmağımı dokundurup, Ecotools Kapatıcı fırçası ile uyguladığım bölgenin etrafından dağıtıyorum, böylece uyguladığım yerde daha yoğun kapatıcı sabit kalırken, çevresinde renk bütünleşiyor.. Kapatıcı uygulamasını, fondötenden önce tercih ediyorum, gerekirse-fondöten uygulaması sırasında dağılırsa çok az miktarda tekrar uygulama yapabilirsiniz..
İlk fotoğraftaki içerik listesinde görebileceğiniz gibi The Balm zararlı içerik bulundurmasa da bu üründe Talc var, Talc içeren pudralar cildimi çok yorsa da bu ürün henüz bir sorun yaratmadı..
Ecotools'un dörtlü setindeki kapatıcı fırçasını kullanıyorum, göz altı için çok sert bulduğum bir fırçaydı fakat yüzde bölgesel uygulamalar için gayet başarılı..
Burnumda çözemediğim kızarıklık sorunu devam ettiği için, bu kapatıcı aynı zamanda güzel bir aydınlık da sağlıyor.
12 liraya, yerli markalarımızdan kendine hayrı ve kapatıcılığı olmayan ürünler almaktansa bu ürün uzun süre idare edecektir... Ürünü normal bir oda sıcaklığında saklayacaksanız hem yüz hem göz altı kullanımı için uygun olacak bu kapatıcıyı herkese tavsiye ediyorum... Benim gözaltlarımda çizgilenme yapmadı ama kişiye göre değişir bu tabii..
(Benim odam soğuk, orada uyumuyorum ama ürünlerim orada bulunuyor, bu kadar sert olması bundan da kaynaklanabilir.. Yine de köpük fondöten gibi parmağı daldırıp bol bol ele gelen, fazla kaçacak bir ürün olmadığını düşünüyorum)
Her zamanki gibi öncesinde göz çevresi ve yüzümüzü nemlendiriyoruz ;)

4 yorum:

  1. Bir yıla yakın bir süre neredeyse hergün kullanarak bitirebildim bu kapatıcıyı :) Güzel bir ürün ama yaz aylarında kullanılması daha rahat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm sadece bendekinin yapısı sert değil yani :) Aslında bu daha iyi ürün fazla gelmiyor, color tattoo larında böyle olmasını seviyorum, elimle ısıtarak kullanıyorum :)

      Sil
  2. rengi gerçekten koyu duruyor her baktığımda ben de aynı şeyi düşünüyorum :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzümde dağıtmadan uygularsam açık bile kalabiliyor, nasıl kullanılacaksa ona göre denemek lazım tabi rengi, ben biraz hata yapmışım :)

      Sil