31 Aralık 2012 Pazartesi

Tavsiye Kanalı İle İlk Alışverişim Geldi..

Önceki yazımda yer alan "ben özel günlere inanmıyorum yeaa" ifadelerini unutalım :) Bu arkadaş kendime son yılbaşı armağanı oldu :) Akşama kadar başka sürpriz çıkmazsa öyle yani.. 
Tavsiye Meleklerinden gelen mail ile yaptığım alışverişten şurada bahsetmiştim. Üyelik sayfası dışında web sitelerinde herhangi bir bilgi yok, yönlendirdikleri siteden de (bonubon Doğanlara aitmiş ama çok şikayet var) daha önce bir şey almamıştım, yani bu ürünün evin yolunu bulabileceğinden çok şüpheliydim :)
Beklediğimden de hızlı şekilde sanırım 2 günde kargoya verildi, kargo süresi de zaten 2 gün ve kargoyu ben ödeyecektim ama daha hangi firmadan ne gelmiş bakamadan görevli ürünü verip gitti :s
Kokusunu biraz hafif buldum, bu yüzden orijinalliğinden emin olamadım, bunun çakmasını yapmakla kim uğraşıyor bilemiyorum ama :) Victoria's Secret Love Spell Blush şu an kendi sitelerinde yer almıyor, nette baktığımda sınırlı üretim olduğunu gördüm ve ne kokularını bilirim ne eski şişe yeni şişe farkını anlarım, fotoğraftan orjinalitesini anlayabiliyorsanız bu Tavsiye Melekleri güzel bir şeymiş demektir :) Bu bebek toplam 10 liraya mal oldu bana.. 
Bileşiminde lily&mandarin yazıyor ama bence zambak falan koktuğu yok yine de güzel hafif bir koku, zaten burada önemli olan bu alışveriş mantığını tavsiye edip etmemek. Tavsiye edebilirim, fakat bonubon.com dan tanımlanan 20 liralık indirim dışında başka bir kampanya maili gelmedi henüz..

3 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Güle güle kullanın yılbaşı hediyenizi:)
    Sitemiaz açıldığında görüşmek üzere...

    Sevgiler,
    Renan Tavukçuoğlu
    Tavsiye Kanalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, maili de gördüm. Ben de sitede neden bir şey yok diye merak ediyordum :)

      Sil