22 Aralık 2012 Cumartesi

Inglot Makyaj Altı Bazı, Mat Oje

Inglot'un mağazasına hala gidememiş olsam da Markafoni kampanyasından 2 parça ürün aldım. Aslında saatlerce sepetimde tuttuğum fırçalar da vardı ama mağaza fiyatından pek farklı olmadığı için canlı hallerini görerek almak istedim :)  
Yetişip alınabilir bulduğum ürünler bu makyaj bazı ve rakı beyazı matlaştırıcı oje idi. Mat olarak sadece siyah oje kullandığım ve çok beğendiğim için genel amaçlı bu ojeyi tercih ettim. Inglot Matte Top Coat 9,99 liraydı, mağaza fiyatını bilmiyorum ama bir daha bulamam diye kaçırmak istemedim. Biraz dikkatli kullanmak gerekiyor, üst üste fırça darbeleri ojeyi bozabiliyor ama sonuç güzel, çabuk matlaşıyor.. Ben bir çılgınlık yapıp tek başına da kullandım, şu sıra çukurluklar olan tırnaklarımı pürüzsüz ve buzlu cam gibi yaptı :D 
*Yazıyı yayınladıktan sonra çekip ekliyorum, ilk kez oje fotoğrafı hazırladım ama çekim kötü bile olsa renk muhteşemdi dayanamadım :) Hatta çektikten sonra tüm parmaklarıma matlaştırıcı sürdüm, matlaştırmakla birlikte rakı beyazı olduğu için rengi de biraz açıyor..
 Makyaj bazının yapısını fotoğraflamaya çalıştım, artık ne kadar belli olabiliyorsa.. Jelden kalın bir yapıda, balmumu gibi... Birçok makyaj bazı gibi silikon içerikli. Gözenekleri bir miktar kapatıyor, yumuşak bir cilt sağlıyor.
Matlaştırma ve sebum emme özelliğine pek bir şey söyleyemeyeceğim çünkü yapısı bana biraz yağlı gibi geldi. Daha uzun saatler, daha ağır bir makyajla kullanıp görmek gerek. Ama ben dayanamadım hemen yazıyorum her zamanki gibi :)
Su içmeyi çok aksattığım için yanaklarımda zaman zaman çöküntüler oluyor ve gözeneklerim biraz belirgin bu yüzden çıplak tene allık süremem mesela. Rengi tutmaz, düzgün dağılmaz.. Antika bir insanım.. Benim gibiyseniz, kesinlikle denenesi bir ürünü iyi bir fiyatla aldığımı düşünüyorum, 19,99 liraydı.
15.12.2012'de sipariş vermiştim, belirtilen kampanya süresi dolmadan 21.12'de elimdeydi :) Ve her ay ilk 3 kargoyu ödememe kampanyasından da yararlanarak sadece ürün fiyatlarını ödedim..
Sonuçta makyaj bazı yine gözüme küçük görünse de yoğun yapısı ile uzun süre kullanacağıma inanıyorum :)

4 yorum:

  1. İnglot'un Türkiye pazarından çekileceği muhabbeti doğru mu Seçil ya?
    Çalışanlara sordum cevap vermediler.
    :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birçok kişi sormuş, bilmiyorlarmış. Ama ben eski forumlara baktım, daha önce de %50 %30 indirim yaptıkları çok olmuş, indirimin süresi uzadı diye bu telaş sanırım :)
      Ben de bir salaklık yaptım, Adana'da yeni açıldı zannediyordum, millete Adana'da mağaza açtılarsa kapanmaz dedim :) Ama senelerdir varmış, Park Bravo'nun içindeymiş, ben girmediğim için görmemişim :)
      Sonuçta çok sağlam bir gruba ait, ben kapanacağını düşünmüyorum.. Hatta bu indirimle yeni müşterilerle tanışıp, satışlarını ciddi arttırdıkları da ortada :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım aldıklarını, ben de 1-2 parça bişey almıştım. Keşke baz da alsaymışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben bir de balm dan baz almıştım ama ilk defa kullanıyorum iyi mi kötü mü anlamadım bile :D
      Mağazaya bir gidebilirsem daha büyük vurgunlarla dönüşüm muhteşem olacak :)))

      Sil