10 Kasım 2012 Cumartesi

Kendi'mimlendim

Tannesi'nin miminde kendimi mimledim :)

1) Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
Herkes gibi üşenme sıklığıma ve makyaj yapmama bağlı :)
Sabah kalkınca, makyajdan önce ve makyajı çıkardıktan sonra..
2) Cilt tipin nedir?
Lazer yaptırdığım ve pcos'lu olduğum için akneye meyilli kuru karma- yok yok yağlı karma-bilmiyorum :s hem de hassas, hem de kızarıklıklarım var. Bir cildin başına gelebilecek her şey mevcut.. Kapalı gözenek sorunu yaşıyorum komedon mu deniyordu o arkadaşa? Beyaz butonlar çok sinirler :(
3) Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
Clinique jel ve Babor'un tonikle birleşik yıkama solüsyonu.
4) Peeling yapar mısın?
Bir iki aknem varsa yapmıyorum, bunun dışında duşta yapıyorum.
5) Peeling ürünün ne marka? 
Şu an Nivea'nın maske de olabilen ürününü peeling olarak kullanıyorum. Ama favorim Clinique 7 Day Scrub
6) Nemlendiricin nedir?
Clinique DD Moisturizing Gel
7) Çillerin var mı?
Hayır.  
8) Göz kremi kullanıyor musun?
Malesef kullanıyorum :s Clinique all about eyes rich, rival de loop, nivea göz roll-on u döndüre dolaştıra kullanıyorum :s
9) Cildin akneye meyilli mi?
Canı istediğinde :s
10) Güneş koruyucu kullanıyor musun?
Lazere rağmen aksatıyorum...
11) Fondötenin nedir?
Maybelline Affinitone, Essence Soft Touch Mousse ve yedekte MF, Rimmel stay matte var..
12) Kapatıcı kullanıyor musun?
Gözaltı kapatıcısı kullanıyorum, stickten likite geçtim çok mesudum..
13) Makyaj alt tonunu biliyor musun?
Bej-sarı
14) Takma kirpikleri hakkında ne düşünüyorsun?
Hiç ihtiyaç duymadım, kullananlar da ifadeyi çok değiştiriyor ama gözkalemi gibi, onu da kullanmayınca çıplak hissettiren bir şey olduğunu düşünüyorum :s Sürekli onla uğraşmazdım..
15) Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor. Bu konuda ne düşünüyorsun?
Gözyaşının gayet dezenfektan olduğunu, kirpiğimde bakterinin ne gezdiğini düşünüyorum :s Maskara konusunda aç gözlüyüm, tek bir ürün alıp 3 ayda bitirebileceğimi bilsem tabii ki uygulanabilir bir şey..
16) Hangi maskarayı kullanıyorsun?
Maybelline One by one, colossal cat eyes, the falsies black drama, Golden Rose 3d fantastic lash,Essence I love extreme ve Loreal telescopic 
Yarısı son günlerini yaşamakla birlikte maskara çılgınlığım bu kadar :s
17) Sephora mı Mac mi?
İkisi de şehrimde yok, beni bozmaz hacı :) İkisine de ayıracak bütçem olmadığı için, gelecekte yasanın değişmesini ümit ederek yine de Sephora. Mac almasam da saçma fiyat politikasına hayır!
18) Makyaj yaparken en çok hangi aleti kullanırsın?
Beauty blender varken fırça kullanan, fırçası varken parmaklarını kullanan bizden değildir :) Ben fırça aşamasındayım. Üçgen süngerin hasını bulamadım, kirpik kıvırıcı falan gibi aletler de bana göre değil :s
19) Far bazı kullanıyor musun?
İlk olarak Essence aldım ve far sürmeyeceksem bile kullanıyorum..
20) Ya yüz için?
Çok zor bir cildim var kullanmam gerekli ama alınabilecek fiyat ve kalitede ürün bilmiyorum. Jel yapılı nemlediricilerin üzerine makyaj yapmayı tercih ediyorum bu yüzden.. 
21) En sevdiğin far ve numarası ama tek bir tane?
Far vazgeçilmezim değil, çok pahalılarını da kullanmadım bu yüzden NYX I Dream of St Kitt palet.
22) Kalem - likit- jel eyeliner hangisini tercih edersin?
Kalem ve yeni yeni jel eyeliner :)
23) Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma vakası atlattın?
Hiçbir zaman :) Sadece kirpiklerim çok kaçar, pamuklu çubukla çıkarırım..
24) Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
Doğru far bazı ve dikkatli uygulama ile görüntü güzel evet ama ben bu kadar uğraşmazdım..
25) Mineral makyaj malzemesi kullanıyor musun?
Everyday Minerals'i kullanabiliyor olmayı çok isterdim :s Mineral Jane Iredale pudram var sadece.
26) Favori rujun nedir?
Maybelline color sensational 130 Peach Juice.
27) Peki gloss?
Alix Avien nude pembe, ruj kıvamına yakın olanları seviyorum..
28) En sevdiğin allık hangisi?
Down boy :)
29) Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun?
Ben bu derde düşmeden hemen önce başlayan yasak sağolsun :s
30) Drugstore hakkında ne düşünüyorsun?
Ülkemizde hiçbir zaman gerçekleşemeyecek hadise.. Her markaya has iyi ürünü bildikten sonra her zaman alırım. Ama ülkemizde yerli üretimin bile uçuk fiyatlara satıldığını düşünmeyeniniz yoktur herhalde?
31) Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
Bloglar sayesinde bildiklerimizle bile makyözüm diye ortalarda gezip gelin makyajı yapanlara taş çıkaracağımızı düşünüyorum.. Ama bu işi profesyonel olarak yapmayacağım için düşünmem..
32) Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın hiç?
Her türlü ince iş konusunda çok dikkatliyimdir o bakımdan hayır :)
33) En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
Tebeşir kapatıcıya bile evet ama neredeyse bütün yanağa sürülen allığa hayır! Çok beğendikleri Bihter makyajlarında bile 5 cm^2 allık var :s
34) Canlı renk makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı seversin?
Tabii ki doğal.. Canlı renkler çok zor, ancak mavi-yeşil gözlülere yakışıyor..
35) Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
Çağla Şıkel'i beğeniyorum fakat solaryum cihazı ölsün istiyorum :s Ayrıca Ceyda Düvenci'nin geçen yaz bronzluğu üzerine kızıl saçı ve makyajları dehşetti.. Bi de buradan Bengü'ye sesleniyorum biri şu kıza azcık koyu renk bir ruj alsın :s
36) Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
Hem yüz hem gözaltı için kapatıcı demem gerek mantıken ama maskara ile kirpik kız olarak yaşayabilirim :)
37) Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
Cildim sorunsuz olduğu sürece evet...
38) Makyajsız nasıl göründüğünü düşünüyorsun?
Dikkat çekmeyen ama güzel.
39) Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka?
Koleksiyon diyince sürekli bir arada bulunabilirlik açısında NYX derim sanırım.. Kalite açısından değil renk skalası ve ürün çeşitliliği totalde belki MAC'le yarışmaz ama hep varlar :)
40) Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
Çok fena bağımlılık şeysi :s Yine de fazla kaptırmamak ve ihtiyacım kadar uygulamak konusunda direniyorum :)

2 yorum:

  1. Cok guzel olmus zevkle okudum. Ben de makyajdan once mutlaka yikayip nemlendiriyorum. Gunes koruyucunu aksatma. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki... zaten süreleri geçiyor bitirmem gerek güneş kremlerini :(

      Sil