25 Kasım 2012 Pazar

Gratis Alışveriş Ayini :)

Öfff ve de pöfff demek istiyorum! 24 saatte 3 kez gratise gittim, bir koleksiyon standını kurup yerine yerleştirmek bu kadar zor mu anlamıyorum.. Bütün depo düzenlenip ayarlandıktan sonra sıra gelecek bir şey değil ki sonuçta! Artık sonunda satışa sunulursa twilight koleksiyonunun allık ve pudrasını ayırmalarını rica ettim, ojeler zaten tükenmiyor bunun dışındaki ürünleri görmeden zaten karar vermek zor, pigment ya da simli eyelinerların da tükenecek hali yok :) Ufak tefek şeyleri pek kurcalamamıştım, sıkılgan bir tip olduğum için, kafama koyduğumu gidip alırım ama araştırmacı ruhum pek yok alışveriş konusunda :) The Balm'dan istediğim şeylere baktım bir kez daha. Betty Lou Manizer'ı beyaz tende bronzer olarak kullansam nasıl bir çılgınlık olur diye düşünmekteyim :) Işıltısına bayıldım.. Neyse, eski Essence ojelerini toplamaya 21 Fabuless ile devam ettim, yeni seride var mı bakmayı unutmuşum, olsaydı oradan alırdım :s Işıltılı siyah uzun zamandır istiyorum fakat bu ojeyi elime alıp bakmamıştım hiç, düz siyah gibi görünüyordu gözüme, o bakımdan pek sevindim :) Ayrıca çok sevdiğim Body Care&Spa marka el kremlerinden de yedekledim :)) Çileklisini de aldım bu kez, ama favorim Gucci Rush kokusu ile kayısılı olan :)
Snail yüz maskeleri çok satılıyormuş, denemek için aldım, daha önce salyangoz özlü krem de kullanmıştım umarım işe yarar..

Bu minik not defterine bayıldım, evlilik hazırlıkları olayına çok uygun desenleri var ama ben bir çeşit "geleceğe günlük" olarak kullanacağım. Evet itirafsa, bir gün bir yerde sahip olacağım kız çocuğuna yazıyorum bazen :s Bir oğlum olursa "bunu götür yenisini getir" derim sanırım doktora :s  
Son olarak Emily'nin her yerde göz kalemlerini görüyorum ama dudak kalemi olarak kırmızısı var genelde, bu doğal renkleri kaptım sonunda :) Çerçeve yaptıktan sonra, dudak nemlendiricimi sürüp, üzerine kalemi dağıtarak ruj olarak kullanmayı çok seviyorum. Dudak kremiyle kalıcılığı azalıyor ama hem daha rahat sürüyorum hem de daha doğal bir görüntü oluyor..
Maske 1,90
Emily kalem 1,80
Body care el kremi 1,50
Essence eski seri oje 1,99
Not defteri 4,50 :)

9 yorum:

  1. Emily dudak kalemleri süper!
    Tüm renkleri almaya çalışıyorum bende.
    Kırmızıları özellikle süper! (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de göz kalemlerini topladım ama uçları sağlam, denenmemiş kalem bulamadığım için arayışım yavaş ilerliyor :))

      Sil
  2. bu Twilight serisi beni de baydı...24 ünde gelecek dediler..cumartesi pazar üşenmedim gittim..ama hiç haber olmadığı gibi konudan bilgisi olan bir görevli de yok..uzaylıymışım gibi suratıma bakıyorlar..bu kadar beklediğim bir ürün hiç olmamıştı..satış politikasıysa gerçekten tebrik ediyorum Essence'i!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gratis dağıtımı yaptı ama görevli kızlar koleksiyondan ve ne kadar beklendiğinden haberdar değil :s
      bugün ve yarın %50 indirim var keşke bugün de gitseydin.. ben dün de gittim 3 kişi çalıştıkları için yeni ürünleri yerleştirmemişler ya da bugün indirimin başlayacağını biliyorlardı.. sabahtan kendi istediklerini almışlardır zaten :s ama çok ilginç biçimde mağaza talan edilmişti ama koleksiyon ürünleri öyleyce duruyordu :) tabii Adana'da böyle, diğer illerde biraz daha zor bulunur..
      vee tabii ki bu alışveriş sırasında da esssence in kaş maskarası olduğunu falan öğrettim kıza :D

      Sil
  3. Bloğuna bir bakınıvereyim derken senden mahrum kaldığım yıllara kadar gelmişim. :) El, ayak ve yüz maskeleri gördüm bugün Gratis' te; ama çalışanlar bunların yeni ürün olduğunu söylediler. Epey bir geriden geliyor elemanlar anlaşılan. Sen onlardan evvel keşfetmişsin bu maskeleri. :) Sahi, memnun kaldın mı yüz maskesinden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sadece illuminating olanı denedim, oldukça beğendim :) Çok ferah bir his veriyor. Yazın yapmak için daha iyi aslında bu kağıt maskeler.
      Bu kadar eskiden aldığım bir ürünü hala kullanmadığım için utandım şu an :D
      Bu arada geçen gün son yorumuna, uzuuun bir yanıt yazmıştım ama yayınlanmamış, bir daha yazamadım :)) Öptüm..

      Sil
  4. Ben de günlük olarak kontrol ediyordum şu saniyeye kadar. " Uçanla kaçan dışında kimseyi cevapsız bırakmazdı ama... " diye merakta kalmıştım. İyi oldu söylediğin, kontrol mekanizmasını uyku moduna alabilirim. :) Okumuşla beraber diyelim o halde :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu benden yanıt gelecek diye uyunulmaz mı?? Derin şükranlarımı bildiriyordum, konu uzun olunca tekrar toparlayamadım :))

      Sil
    2. Uyku moduna alacağım kendim değilim, kontrol mekanizmam :) Artık boşuna kontrol etmeme gerek yok; cevabımı blog almış götürmüş, satmış da getirememiş. Bunu öğrendiğimden cevap beklemeye de lüzum yok demek istedim :) Ama ne yalan söyleyeyim, senin için uykusuzluk da çekilir. :)

      Sil