13 Kasım 2012 Salı

Eklips Fondöten Süngeri

Ben her zamanki cinsliğimi yapıp ürünün kullanılmış fotoğraflarını paylaşacağım, kullanım alanlarını gerçekten kullandığımı göstermek için :)
Gratis'te satılan Eklips fondöten süngerinden bahsedeceğim. Beautyblender istiyorum ben de herkes gibi ama bundan önce birkaç sünger kullandım fakat çok fondöten emip hiçbir işe yaramadığı için kullanamam diye düşünmüştüm. Bu arkadaşa da az fondöten emiyor diyemem. Likit fondötenle de denemek gerek tabii, ben essence köpük fondötenle kullandım, bu fondöteni fazla kaçırınca pudrayı fazla kaçırmakla eşdeğer bir görüntü ortaya çıkıyor.. Dolayısıyla bu süngerle uyguladığımda ince ve kapatıcı bir tabaka beklerken biraz kalın bir tabaka elde ettim.. Bu sebeple pek sevmedim. Fakat ben süngeri fondöten kavanozuna dokundurarak uyguladım, (Essence köpük fondöten) likit fondöteni yüze eşit şekilde dağıtıp süngerle yedirmek daha iyi sonuç verecektir.. 
Bu sünger çok mu ürün emiyor bana mı öyle geliyor? :s


kapatıcı uygulaması
 Bunun dışında sivri kısmını kapatıcı, krem bronzer, aydınlatıcı için kullandım. Elf aydınlatıcı likit olmasına rağmen koyu kıvamlı olduğu için gördüğünüz gibi çoğu yanağımda dağılmak yerine süngere yapışmayı tercih etti.. Fred Farrugia krem bronzer ise zaten elle kullanıma kolaylık sağlamak üzere yumuşak yapıda üretildiği için bu süngerle de kolayca dağıldı... Artık stick kapatıcı kullanıp gözaltlarıma işkence etmediğim için Rival de loop kapatıcı da kolayca dağılıp, bütünleşti..
aydınlatıcı uygulaması


toz allık uygulaması
Ve abartıp, olur mu acaba diyerek toz allıkla denedim, süngere biraz fazla almış gibi görünüyor fakat doğal bir şekilde uyguluyor..
Süngeri ilk kullanımdan önce yıkadığımda köpürdüğünü gördüm, iade edilmiş bir ürün olacağını hiç düşünmüyorum, kimyasal kalıntısı filan gibi bir şeyden dolayı oldu sanırım. Gözenekli yapı elde edilmek için içine ısıl işlem görünce buharlaşıp boşluklar yaratacak gazlar basılıyor sanırım. En azından döküm ve beton üretiminde böyle oluyor :) Neyse, ikinci olumsuz konu çok zor kuruması, 24 saattir yıkanmış durumda ve hala nemli :s Bu üründen hijyen beklemek biraz zor.. Ayrıca daha ikinci yıkamada bir yerinden yırtıldı :s Beautyblender ın başına bu gelse oturur ağlardım herhalde :) Sanırım fondöten uygulaması için Elf Powder Brush'a devam edeceğim, çünkü bir haftalık kullanım sonunda fırçada hiçbir fondöten lekesi yok.. Ürünü tamamen cilde aktarıyor ve bence daha ince uyguluyor..


4 yorum:

  1. Gec kurumasi beni de deli ediyor! Bu havalarda boyle, kisin kac gunde kuruyacak acaba? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bezin üzerinde kalorifer peteğinin üstüne koyarız belki :s Yani bunu her gün kullanacak olsam kesinlikle ertesi güne kurumuş olmaz :)

      Sil
  2. Deneyimlerini gayet açık bir dille ve fayda sağlayacak şekilde yazıyorsun, çok hoş :)

    YanıtlaSil