4 Kasım 2012 Pazar

Bugün Günlerden "No Makeup" Makeup :)

Çook zamandır görmediğim sevgilimle buluşmadan önce hafif bir makyaj yaptım. Yüzümde bir iki küçük akne ve  kızarıklık vardı yine :( Bu yüzden Essence fondöteni kapatıcı bir şekilde Elf pudra fırçasıyla uyguladım. Parmaklarımla sürünce sanırım fazla geliyordu, çok yağlı bir his yaratıyordu bir kaç saat sonra. (Pudra bitişli bir ürün olmasına rağmen) Böyle çok güzel oldu :) 
Sadece far bazı, göz kalemi ve rimel kullandım gözlerimde. Zira Maybelline maskara tek başına bir göz makyajı gibi :D Uzun uzun kirpiklerle dolanıyorum etrafta :) Ellerim frenchliydi zaten ve Avon Little Black Dress body mist sıkarak sade, hızlı, şık bir hazırlanma sürecini atlatmış bulundum :)



Beyaz tende az uygulanınca çok doğal ve hoş görünüyor bu Flormar allık. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder